Tietoturva · 15.05.2026
KTK varoittaa: Cisco SD-WAN -haavoittuvuutta hyödynnetään jo aktiivisesti
Kyberturvallisuuskeskus on varoittanut maksimitason haavoittuvuudesta Ciscon Catalyst SD-WAN -hallintatuotteissa. Todentamaton hyökkääjä voi ohittaa kirjautumisen ja ottaa laitteen haltuunsa, ja aktiivista hyväksikäyttöä on jo havaittu. Pienelle yritykselle järkevin askel on kysyä verkkoaan hoitavalta palveluntarjoajalta, onko korjaus tehty.